Listing 1 - 10 of 231 << page
of 24
>>
Sort by

Book
Probleme der Rechtskartographie
Author:
Year: 1934 Publisher: [S.l.] : [s.n.],

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Branding : communicatie van het bijzondere
Authors: ---
Year: 2008 Publisher: Amsterdam Total Identity

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Marketing --- Branding --- Merkbeleid --- Merk


Book
Een studie naar de waardebepaling van een merk vanuit het oogpunt van de consument
Authors: ---
Year: 2001 Publisher: Gent Universiteit Gent

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Merkwaarde --- Merk --- Waardebepaling --- Consument


Book
Sneller naar het merkenparadijs met evolutionary branding
Author:
ISBN: 9789059723337 Year: 2009 Publisher: Delft Eburon

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Merkbeleid --- Merkstrategie --- Merk --- Branding


Book
Succes is niet voor lafaards : 10 inspirerende marketingoplossingen voor nieuwe groei
Author:
ISBN: 9789048805051 Year: 2010 Publisher: Amsterdam Carrerra

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Marketing --- Marketingstrategie --- Merk


Dissertation
Brand activation
Author:
Year: 2013 Publisher: Mariakerke Arteveldehogeschool - bacheloropleiding grafische en digitale media

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Reclame --- Merk --- Marketing --- Grafimediabeleid


Dissertation
Brand review: Connections
Author:
Year: 2018 Publisher: Gent Arteveldehogeschool

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Merkdisruptie : over 100 merken die gaan verdwijnen, de 15 megatrends die dit veroorzaken en 1 strategie om de ondergang te voorkomen
Authors: --- ---
ISBN: 9789082873818 Year: 2019 Publisher: Hilversum Tens media

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Nog geen tien jaar geleden stond het merk BlackBerry op de 14e plaats van een lijst met de 100 meest waardevolle merken ter wereld. Enkele jaren later was het van de lijst verdwenen en zijn marktaandeel in de wereldmarkt voor smartphones is nu verschrompeld naar 0,0%.We leven in een duizelingwekkende, disruptieve tijd en de noodzaak tot transformeren staat hoog op de agenda van veel merken en bedrijven. Er is een proces gaande waarbij razendsnel nieuwe merken ontstaan en weer van de markt verdwijnen, oude worden vervangen, vergeten of vermoord. Een financieel merk als Adyen bestaat nog geen tien jaar en is binnen een dag op de beurs meer waard dan ABN AMRO. De oorzaak is niet alleen technologische innovatie of de zogenaamde 4e Industriële Revolutie. Er zijn ook seksuele, psychologische en sociologische revoluties gaande. Weinig merken zullen er in dit turbulente speelveld, in deze bijna perfecte storm, in slagen een transitie te maken en de komende decennia zullen nog meer merken verdwijnen.In dit boek worden de belangrijkste oorzaken en 15 megatrends beschreven. Aan de hand daarvan kunnen organisaties een meer gefundeerde risicoanalyse maken en bepalen of hun merk in de gevarenzone zit of niet. Ook reiken de auteurs een strategie aan om uit de gevarenzone te ontsnappen, waarin merken als D66, Facebook, Hudson?s Bay en Shell zich nu bevinden.Dit boek is geschreven door brand-director Jeroen Cremer (Brand Happening), merkstrateeg Frank Haveman (o.a. auteur van Een Nijlpaard onder het Tapijt, over probleemmerken) en media-ondernemer Richard Otto (Tens Media o.a. bekend van de best-sellers Verdwenen Merken, Namespotting en Vroom & Dreesmann). Met bijdrages van 12 vakspecialisten, waaronder Bert van der Veer, Carlo Brantsen, Paul Moers en Marc Oosterhout.Bron : http://www.managementboek.nl

Keywords

Trend --- Trendwatching --- Merk --- Merkbeleid


Book
Graphis advertising Annual 2019
Author:
ISBN: 9781931241748 Year: 2019 Publisher: New York Graphis

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Winning Entrants: Platinum Winners: Among this year's outstanding winners are Platinum Award winners 21X Design (US), Earnshaw?s Magazine (US), Entro (CA), Fred Woodward (US), hufax arts (TW), IF Studio & Magnus Gjoen (US), Ken-tsai Lee Design Lab/Taiwan Tech (TW), Michael Pantuso Design (US), Morla Design (US), Shadia Design (AU), Steiner Graphics (CA), Stranger & Stranger (US), Studio 5 Designs Inc. (PH), Toppan Printing Co., Ltd., (JP), and Traction Factory (US).Contents: This year's international panel of Judges includes Award-winning Designers Ronald Burrage of PepsiCo Design & Innovation (US), Randy Clark (US), John Ewles (US), William J. Gicker (US), Matthias Hofmann (CH) John Krull (US), and Carin Stanford (US). Each judge provided their scores and commentary on the work, which resulted in 16 Platinum, 122 Gold, 310 Silver, and 197 Honorable Mentions from around the world. All 645 award-winning submissions are permantently archived at graphis.com.Credits?&?Commentary: Platinum and Gold Winners describe the assignment, their approaches to the problems, and the results of their work, which give insight into their creative processes.Selling Points: This book contains full-page images of Platinum and Gold Award-winning work from international Designers, and also displays Silver and Honorable Mention-winning work.Audience: This Annual is an important resource for Designers, Art Directors, Clients, Museums, Design enthusiasts, and anyone who seeks visual inspiration.Bron: https://www.graphis.com/store_/product/advertising-annual-2019/

Keywords

Merk --- Branding --- Vormgeving --- Reclame


Book
Graphis advertising Annual 2020
Author:
ISBN: 9781931241830 Year: 2020 Publisher: New York Graphis

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Merk --- Branding --- Vormgeving --- Reclame

Listing 1 - 10 of 231 << page
of 24
>>
Sort by